KASTINGAS ĮRODĖ: MOTERYS PASIRYŽUSIOS KEISTI GROŽIO STANDARTUS
Peroksidinė blondinė ar brunetė? Liekna ar apvalių formų? Visada pasitempusi ar lengvai valiūkiška? Kas telpa į žodžius „graži moteris“? Šių metų pradžioje organizuoto “FenoQ Tri-Collagen” reklaminio veido kastingo tikslas – padėti moteriai puoselėti prigimtinį, o ne visuomenės sukurtą, grožį. Kastingas baigėsi viršijęs visus jam keltus lūkesčius ir nustebinęs rezultatais – moterys suprato, kad grožis neturi nieko bendro su amžiumi, svoriu ar kūno apimtimis.
KASTINGAS BE GROŽIUI KELIAMŲ REIKALAVIMŲ
Norėjote dalyvauti grožio atrankoje, tačiau neatitikote jai keliamų reikalavimų? Nenusiminkite! Pasirodo, kad tokių moterų Lietuvoje iš tiesų daug! Siekiant pakeisti šią situaciją, reklaminio “FenoQ Tri-Collagen” preparato veido dalyvėms buvo keliamas vos vienas reikalavimas – jos turėjo būti nuo 20-ties iki 60-ties metų. Kastinge dalyvauti panoro daugiau nei 500 moterų!
„Darydami atrankas neskirstėme moterų pagal svorį, ūgį ar kūno apimtis. Mes ieškojome vidinio kiekvienos moters grožio, bandėme išklausyti ir domėjomės, kaip puoselėjamas moteriškumas. Manau, kad tai ir yra šios atrankos sėkmė. Dalis moterų į atrankas atėjo kaip į pramogą, o išėjo iš naujo atradusios save. Taip iš lūpų į lūpas buvo perduodama žinutė, kad grožio konkursas gali būti kitoks“,- pasakoja viena iš “FenoQ Tri-Collagen” preparato kūrėjų ir atrankos organizatorių Lina Jakimavičienė.
Linos žodžius puikiai patvirtina kastingo laimėtojų patirtys apie dalyvavimą kastinge:
„Kastingas vyko lengvai, linksmai ir sklandžiai“, – pasakoja Vilniuje laimėjusi Irena.
„Kastingo metu pajutau energijos pliūpsnį, man sakė, kad net mano akys pradėjo žibėti, o tai reiškia, kad pakliuvau ten kur turėjau būti“, – šypsosi Klaipėdos veidu tapusi Raimonda.
“Prieš atrankas labai jaudinausi, bet draugiška komisija mane nuramino ir padėjo atsipalaiduoti”, – džiaugiasi Kaune nugalėjusi Monika.
Įprastai tarp moterų vykstantys grožio konkursai neišvengia žvėriškos konkurencijos. Atrankos organizatorius ir pačias dalyves itin nustebino tai, kad vietoj lauktos konkurencijos, dalyvės sulaukė nuoširdaus palaikymo, supratimo ir paskatinimo tiek iš komisijos narių, tiek iš kitų dalyvių. Galiausiai paaiškėjo, kad po kastingo moterys ir toliau bendrauja vienos su kitomis!
IDĖJA ĮKVĖPTA KELIONIŲ
Ne mažiau įdomi ir pačios atrankos atsiradimo istorija, kuria dalinasi Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Londone atrankos komisijose buvusi ir kiekvienos dalyvės istoriją išklausiusi Lina Jakimavičienė:
„Idėją surengti reklaminio veido atranką įkvėpė kelionės. Keliaujant supranti, kokios gražios yra lietuvaitės, tačiau grįžusi pamatai, kad daug moterų tiesiog nepasitiki savimi, bando tilpti į grožio industrijos keliamus standartus ir galiausiai nusivilia. Kastingo tikslas įrodyti moterims, kad bet kokio amžiaus, profesijos ar išvaizdos moterys yra gražios, svarbiausia, tik neapleisti ir puoselėti savo moteriškumą.“
NUGALĖJO MEILĖ GYVENIMUI
Kastingo komisijos kėdes išbandė visiškai skirtingas sferas atstovaujančios žinomos moterys, kaip Oksana Pikul-Jasaitienė, Justė Zinkevičiūtė, Ineta Stasiulytė, Larisa Kalpokaitė, Eglė Jackaitė, Simona Starkutė, Eglė Straleckaitė ir kitos. Kiekviena jų į atrankas atnešė unikalų grožio supratimą ir jo puoselėjimo planą bei motyvavo dalyves tikėti savimi.
Atrankoms dar nepasibaigus ir pamačius, kad švedų ir lietuvių kurtas preparatas „FenoQ Tri-Collagen” vis populiarėja Jungtinėje Karalystėje, buvo nuspręsta leistis į prigimtinio grožio paieškas Londone, kur taip pat sėkmingai įvyko atranka.
Didžiuosius atrankų prizus – 500 Eur čekį ir galimybę filmuotis „FenoQ Tri-Collagen“ reklamose – laimėjo 60 metų drabužių dizainerė ir stilistė Irena Brusokienė, 26 metų akių ligų gydytoja-rezidentė Monika Vieversytė ir 40 metų asmeninė trenerė Raimonda Vytienė, taip pat įsteigti du papildomi prizai dalyvėms iš Kauno. Nugalėtojomis atrinktos moterys, kurios skleidė šilumą, meilę gyvenimui ir spindėjo noru tobulėti.
TIESIAI IŠ LAIMĖTOJŲ LŪPŲ
Įdomu tai, kad visos laimėtojos ne tik skirtingo amžiaus ir profesijų atstovės, bet ir į atranką atėjo vedamos skirtingų tikslų. Drabužių stilistės Irenos gyvenimo variklis – grožis, tad dalyvauti atrankoje, kur skatinama spinduliuoti grožį ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus, jai buvo itin svarbi patirtis. Asmeninė trenerė Raimonda kupina ryžto teigė, kad ši atranka tai dar vienas įrodymas, kad iš gyvenimo ji stengiasi pasiimti viską. Visai kitaip nutiko su akių gydytoja Monika, kuri į kastingą atėjo tiesiog vedama smalsumo, kuomet netikėtai pamatė skelbimą „Facebook‘e“ socialiniame tinkle.
Visgi, ir šios skirtingos moterys turėjo bendrumų. Jos visos rūpinosi savo išvaizda, sveikata ir siekė puoselėti moteriškumą. Be to, visos išbandžiusios „FenoQ Tri-Collagen“ liko maloniai nustebintos greitai juntamais efektyviais rezultatais:
„Jau po 5 dienų vartojimo pastebėjau pirmuosius pokyčius – plaukai tapo stipresni, nustojo lūžinėti. Vėliau sulaukiau komplimentų iš aplinkinių dėl pagerėjusios odos būklės“, – džiaugiasi Monika.
„Man šis produktas – tobulas derinys, kuris atstato plaukus ir odą. Jau pamiršau saldainių skonį, nes „FenoQ Tri-Collagen“ man gero skonio dozė visai dienai!”, – pasakoja Raimonda.
„Mano oda plona ir sausa, tad jai nuolat reikia drėgmės. Šis preparatas tikras atradimas mano odai, kad ji neišsausėtų“, – sprendimo būdu dalinasi Irena.
Kastingo metu pasitvirtinto organizatorių nuomonė, kad tikrasis moters grožis slypi viduje, o tos moterys, kurios bando įsiklausyti į savo kūno siunčiamus signalus, jaučiasi laimingesnės. Nugalėtojos tapo jaunystės eliksyro sinonimą jau įgavusių „FenoQ Tri-Collagen“ ir „Micro Hyaluron“ reklaminiu veidu. Šie sveikatingumo preparatai sukurti taip, kad papildytų nuo 25 metų vis mažėjantį kolageno kiekį organizme ir padėtų džiaugtis elastingesne ir skaistesne oda, sustiprėjusiais plaukais, nelūžinėjančiais nagais, netgi sumažėjusių raukšlių kiekiu. Tuo jau įsitikino ne tik kastingo dalyvės, bet ir tūkstančiai kitų moterų iš viso pasaulio, kurių atsiliepimus galite rasti „FenoQ“ Facebook paskyroje!